توضیحات کامل

آلو، یک میوه تک‌هسته‌ای که از لحاظ رنگ، شکل و اندازه دارای گونه‌های متفاوتی است. آلو ارزش تغذیه‌ای فراوانی دارد. این میوه را هم به صورت خام می‌توان خورد و هم درون انواع خوراک از آن استفاده کرد.

آلو سرشار از مواد معدنی مانند فسفر، منگنز، منیزیم، مس و پتاسیم است. این ماده غذایی همچنین دارای روی و آهن و مقدار کمی کلسیم است.

پایتخت آلوی ایران شهرستان خرو از توابع نیشابور می باشد آلوی بخارا که لذیذترین آلو جهت استفاده آشپزی ایرانی می باشد محصول این منطقه می باشد

باغ های آلوی منتخب در این منطقه آلوهای بخارای تولید شده را پس از چیدن با پروتوکل های بهداشتی تعریف شده به شرکت فرستاده و فرایند شستشو، پوست کنی و خشک کردن در شرایط کاملا استاندارد انجام  می گردد.

بسته بندی آلو مانند زرشک تابع شرایط خاصی می باشد که باکیفیت ترین روش بسته بندی آلو استفاده از دستگاه وکیوم و تزریق گاز ازت جهت بهترین شرایط نگهداری آلو می باشد در کنار این بسته بندی استاندارد، نگهداری و حمل این محصول در انبارها و ماشینهای یخچال دار تا رسیدن محصول نهایی به دست مصرف کنندگان  یکی از مهترین قسمت های تولید با کیفیت این محصول می باشد.

ارسال نظر

;