توضیحات کامل

فلفل قرمز دارای طعم تندی می باشد و به همین خاطر جزو ادویه های پرطرفدار در سراسر دنیا است. کشور هند بیشترین میزان استفاده از این ادویه را دارد. برای اینکه فلفل از ماندگاری بیشتری برخوردار شود، آن را خشک می کنند و به شکل پودری آن را عرضه می کنند.

بسته بندی پت پودر فلفل قرمز زرخواه دارای وزن 65 گرم می باشد

خواص پودر فلفل قرمز مانند میوه تازه آن می باشد، اما با این تفاوت که ماندگاری آن بسیار بیشتر از فلفل قرمز تازه می باشد. از پودر فلفل قرمز در تهیه انواع غذاها، تهیه سالاد، سوپ و سس های مختلف استفاده می شود. یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده پودر فلفل قرمز، کپسایسین است و تندی و حس گرمای که بعد از خوردن فلفل قرمز به وجود می آید بخاطر همین ترکیب می باشد.

فواید پودر فلفل قرمز باعث کاهش اشتها کاذب و سوختن چربی ها می شود. این خاصیت، لاغری و تناسب اندام را با خود به همراه دارد. کپسایسین که در فلفل قرمز تند وجود دارد باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود. اگر آن را پیش از هر وعده غذایی استفاده کنید باعث می شود که از دریافت کالری اضافی و جذب آن پیشگیری کنید. این خاصیت تاثیر خیلی زیادی در کاهش وزن دارد. اگر از پودر فلفل قرمز استفاده کنید میزان تعریق بدن شما را افزایش می دهد و با دفع سموم به لاغری شما بسیار کمک می کند.

پودر فلفل قرمز دارای فیبر می باشد. فیبر به حرکات آسان غذا در دستگاه گوارش کمک زیادی می کند. این ماده جزوء بهترین مواد مغذی برای هضم غذا به حساب می آید و جذب آن به بدن بسیار ضروری می باشد. همینطور فیبر از به وجود آمدن یبوست پیشگیری می کند و به همین خاطر با دفع سموم از بدن، باعث افزایش سرعت لاغری می شود.

ارسال نظر

محصولات پیشنهادی

;