توضیحات کامل

دارچین یکی از ادویه های خوراکی است که از گیاهی بومی در سریلانکا است. در چین و هندوستان به تعداد زیاد درخت دارچین موجود است. طعم مطبوع دارچین موجب شده در بسیاری از غذاها از آن به عنوان ادویه استفاده شود.

این ادویه از پوست داخلی یک درخت کوچک همیشه سبز تهیه می شود.

پوست این درخت را کنده و سپس در معرض آفتاب قرار می دهند تا خشک شود در آنجا به صورت رول هایی حلقه می شود که به نام چوب دارچین شناخته می شوند.

دارچین نوعی ادویه‌‌ی مقوی است که به‌خاطر تأثیراتش در سلامت بدن از دیرباز جایگاه ویژه‌ای در طب سنتی داشته است. امروزه نیز با کشف خواص درمانی گسترده‌ی آن در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. بر اساس تحقیقات بین ۲۶ دارویی که منشأ گیاهی دارند، دارچین بالاترین رتبه را در جلوگیری از اکسید شدن سلول‌های بدن داراست. بو، مزه و رنگ بی‌نظیر دارچین، به‌خاطر بخش روغنی درختی‌ است که دارچین از آن گرفته می‌شود

دارچین ضد آلزایمر بسیار قوی است و در پیشگیری از بیماری قند بسیار موثر است. دارچین و خواص آن موجب کاهش وزن می شود و اثرات ضد ویروسی نیز دارد. دارچین منبعی سرشار از آهن ، منگنز و کلسیم است.

پودر دارچین پت زرخواه با بسته بندی های 70 گرمی به شکل پت که از طلق شفاف استفاده شده و محتوای داخل آن کاملا قابل روئیت برای مصرف کننده بوده و مناسب جهت نگهداری در داخل قفسه می باشد.

ارسال نظر

محصولات پیشنهادی

;