توضیحات کامل

این محصول ترکیبی از آب تصفیه شده، شکر سفید تصفیه شده و زعفران خالص می باشد که مورد تایید آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت زعفران زرخواه قرار گرفته است.

مهم ترین مرحله در تولید نبات به روش مدرن و صنعتی که باعث ایجاد تفاوت بسیار زیاد کیفی با محصولات مشابه تولید شده به روش سنتی می شود، فرآیند تولید شربت شکر قبل از کریستالیزاسیون و تبدیل آن به نبات است. از این رو در ادامه به شرح روش تولید مدرن و صنعتی نبات تولید شده در این واحد تولیدی می پردازیم:

در تولید نبات به شکل مدرن، پخت شربت شکر توسط حرارت غیر مستقیم (حرارت حاصل از بخار آب) انجام می شود که با این روش کم ترین آسیب به آن وارد می شود. آبی که در ساخت شیره شکر و در نهایت تولید نبات استفاده شده است، توسط دستگاه تصفیه RO تصفیه می شود که پس از ترکیب با شکر و پخت به شکل شیره ای یک دست در دو مرحله توسط فیلتر مکانیکی برای فیلتر کردن ذرات به بزرگی (سانتی متر و میلی متر) و یک مرحله توسط دستگاه فیلتر پرس با کاغذهای صافی یک بار مصرف برای فیلتر کردن ذرات به بزرگی میکرون تصفیه می شود. ذرات ناخالص از آن گرفته شده و سپس شیره توسط سیستم لوله کشی تمام استیل و کالسکه های اتوماتیک به گرمخانه های مخصوص کریستالیزاسیون منتقل می شود. همچنین در تمام طول فرآیند تولید، کارشناسان آزمایشگاه کنترل کیفیت با انجام پنج مرتبه نمونه برداری، کیفیت شیره و در نهایت محصول را لحظه به لحظه رصد می کنند. شفافیت کریستال نبات زرخواه نشان دهنده پاکیزگی کامل شیره نبات می باشد که نسبت به محصولات مشابه در بازار تفاوت چشمگیری دارد. شایان ذکر است که نبات زرخواه پس از تولید در دستگاه خشک کن رطوبت زدایی می شود و این امر باعث می شود که محصول نهایی ماندگاری بیشتری داشته و دارای رطوبت در حد مجاز کمتر از یک درصد باشد از مزایای رطوبت کم این است که کریستالهای نبات تا آخرین لحظه به چوب چسبیده اند و میزان حل شدن نبات در نوشیدنی برای مصرف کننده قابل کنترل است. 

برخی از خواص نبات

به دلیل زعفران اعلاء آن شادی آور می باشد. ضد نفخ، پیشگیری از یبوست، مقوی و نشاط آور، پیشگیری از خستگی های مفرط جسمی و فکری ناشی از کار، پیشگیری و کاهش سرفه های خشک، پیشگیری از دیر هضم شدن غذا در معده، پیشگیری و رفع کسلی و افزایش شادابی، پیشگیری از تکرر ادرار، پیشگیری و کاهش درد معده، پیشگیری و کاهش دردهای ناشی از انقباض ماهیچه ها چون کمر درد، دل درد و پا درد.

بسته بندی

بسته بندی های نبات زرخواه با جدیدترین متد روز انجام می شود و نبات ها درجعبه هایی با بالاترین کیفیت و به روش بهداشتی قرار می گیرند. نبات های طلایی شده با عطر زعفران به ترتیب پس از چیده شدن با رشته های معطر و اعلاء زعفران تزئین میگردند 

نبات زرخواه محصولی است سالم و بهداشتی که دارای علامت استاندارد ملی ایران و همچنین پروانه بهداشتی ساخت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد که تحت نظارت کامل و مستمر آزمایشگاه کنترل کیفیت بسیار مجهز و مدرن زرخواه  تولید شده است و جایگزینی بهینه برای شکر به عنوان شیرین کننده انواع نوشیدنی های گرم می باشد.

ارسال نظر

محصولات پیشنهادی

;